CSL and the BLUES...

Walaupun dah agak basi cerita ni ...saya terasa nak tulis juga sikit2 , tu pun lepas dengar pengumuman dalam berita yang sesiapa membeli, menyimpan ,mengedar gambar blues orang ni akan dikenakan hukuman...termasuk lah sesiapa yang download nya dari internet !!

Saya rasa lucu ...bukan apa sebelum pengumuman tu kami dah download dari Ares tetapi tergendala sebab server tak dapat....dan sebelum tu saya ada juga terbaca dari blog aisehman yang menyebut dia dah tenguk dua biji bola besar(TWO BIG BALLS) ...Saya terfikir juga kenapa orang nak tenguk benda2 tu buat tak lalu makan je....tetapi bila internet ok dan Ares pun ok terdapat lah full list of cerita termasuk la tajuk famous ni...mmmm kuching mana tak makan ikan ha! cuba cerita sikit....kuching tua???

Kami tak le buat ape2 kesalahan walaupun dalam Ares tulis tajuk Chua Soi Lek yang keluar hanya lagu rock and roll bukan blues...

Teringat le satu CD yang saya dah beli/tenguk....saya memang gemar kisah2 benar like the cruel/amazing Asia,kisah2 pelik mengenai adat atau kebiasaan dalam satu2 negara yang kadang2 terlalu berbeza , yang berlaku di seluruh Asia . Saya juga suka tenguk CD jack ass ...

Oklah berbalik pasal topik asal....dalam banyak2 blog yang saya baca pasal Soi lek blues ni tetap saya katakan the best story comes from Malaysia Today seperti link di bawah ni....alasan saya ialah why after two years baru keluar sama seperti the Linggam tape....very fishy.

http://www.malaysia-today.net/2008/content/view/754/40/

Dan disini saya nak kaitkan sedikit dengan cerita dalam CD yang saya suka teguk tu.Di negara Jepun memang ada rumah/kedai untuk laki2 tua melepaskan nafsu shahwat mereka. Kebanyakan mereka tak ada pasangan atau isteri2 yang dah tak berapa larat nak melayan.

Sekali pandang rumah atau kedai tu nampak macam biasa je ada orang tunggu di muka pintu depan dan di dalamnya ada beberapa bilik....yang peliknya bilik itu tidak ada katil dan ruangnya lebih kurang 5x7 kaki persegi. Di tiap2 dinding itu ada lukisan gambar potongan wanita yang telanjang dan di bahagian gambar kemaluan di tebuknya lubang.

Lelaki2 tua akan datang dengan pakaian kemas dan masuk kebilik tersebut setelah membayar wang.Apa yang mereka lakukan ialah melekapkan badan mereka pada dinding gambar itu dan memasukkan kemaluan mereka kedalam lubang yang di sediakan... dan di sebalik dinding itu pula ada seorang wanita separuh umur membawa bangku dan timba kecil.Kerjanya senang aje serupa macam orang perah susu lembu.Selesai perah dia akan keluar.Agak2 nya dalam 10 tahun akan datang boleh ke buka kedai macam tu di Malaysia ni....

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH