Goodbye PUTIH!


Tolong jangan sedey2 ye Pushie .....



Zzzzzzzz

Kring!kring!

Hello,hello....Eh! CT ,pa khabar?

Baik.Kak Ani bila nak datang Kuching lagi?

Insyaallah mungkin dalam masa yang terdekat ni.Tengah buat apa?

Tengah bakar tat nenas resepi Kak Ani tu,langsung teringat Kak Ani.....mula2 pakai blender ,adunan jadi lembut sangat susah nak terap.Kemudian buat semula cara Kak Ani tu baru ok.

Hah. Ok,ok,ok,ok....waalaikumsalam,bye.

Tenguk jam baru pukul 8.30 pagi. Garu2 kepala, gosok2 mata bangun kemudian terbau sesuatu.

CILAKA punya kucing!

Kali ini memang aku tak boleh ampun lagi dosa kau. Ingatkan kau boleh berubah rupa2nya tidak.Betul2lah kau ni jenis yang suka berak atas simen !

Mariapan ! mana itu kucing putih? Jenuh cari macam ada sixth sense pula kucing ni.

Panjat tangga cari tingkat atas pun takde, di dapur pun tak de ,dalam bilik tidur pun tak de. Rupa2nya menyorok dalam garage ye.

Dapat je Si Putih terus sumbat dalam Naza kemudian start enjin terus jalan.

Sampai je kat restoran tempat dia dipungut dulu,terus je aku berhentikan kereta dan lepaskan dia turun. Aku cuba juga panggil nama dia ,nak say good bye ke ta ta ke tapi haram dia nak pandang muka aku.Then i know dia ni jenis tak bersyukur ngan tuan dia gaknya so i pun belah dari situ.

Ini percubaan kali yang ke empat ke kelima aku nak hantar dia balik ke sini (tetapi gagal kerana kesian)dan akhirnya berjaya juga aku....leganya !From now on surely no more tahi kuching in my room nor in my house.


TA TA PUTIH , SEE U AT THE RESTAURANT .


Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH