SIOT punya MANUSIA

Pagi2 lagi dah tercela bulan puasa yang penuh hikmah ni... semalam MPV naza kami ok je.Pagi ni bila bangun dan tenguk kereta,nah dah ada kesan calar sepanjang satu setengah meter. Ini memang sah orang kedai restoran tu yang buat. Ok saya tak tuduh nanti berdosa ,saya syak saje pun berdosa jugak. Habis tu hantu mana yang calarkan? Kenapa nak calarkan kereta orang ,kalau orang nak masuk ke restoran tu dia akan mencelah2 juga untuk masuk bukan sebab kereta2 yang tersadai tepi kedai awak tu. Awak sakit hati sangat ke tenguk kami lintas jalan ke restoran sebelah, walau dah penuh kami tak masuk restoran kamu malahan berjalan kaki ke restoran yang lebih jauh.

Siot betul, restoren tu bukannya ada pelanggan pun .Kalau kami park tepi jalan depan kedai kamu salah ke? Tanah tepi jalan tu bapak kamu ke yang punya?Mungkin kamu sakit hati kat semua orang yang parking depan kedai kamu tetapi melintas masuk tempat lain.Kami yang park dari waktu orang berbuka puasa sampai pukul 12 malam tu kerana ikut kawan ,lepas tu terkantul2 tinggal sebuah jadi mangsa..

Dalam keadaan ni suami cool aje katanya nanti kita park lagi depan restoran dia buat macam semalam.Bagus jugak idea tu nak buat apa marah2 kan
.Kemudian terfikir pulak entah2 orang restoren tu baik je ,orang lain yang buat untuk bagi kita marah dengan pemilik restoren yang tak de pengunjung tu....teori konspirasi....sebab itu kot orang tak masuk restoren dia asyik kena dajal je.

Comments

IF said…
Haihhh... the mentality really needs to catchup with the technology (-_-)
NoraHash said…
Better they stay that way or otherwise they will start making handmade granite to blow ppl's cars.

Popular posts from this blog

BERSALAH