Murtad - Satu epidemik atau propaganda politik?

Aku mahu penjelasan dari orang2 Kristien apa betulkah ada satu BADAN DUNIA yang telah MENGERAH pengikutnya untuk memurtadkan orang Islam ?Dan s ekiranya mereka berjaya akan diberi imbalan berbentuk duit.Apa benarkah mereka menggunakan tipu muslihat dengan berpura2 baik menolong gadis2 ini sedangkan niat mereka hanya satu iaitu mendapat imbalan sesudah mission berjaya.Mereka sebenar tidak langsung ada niat untuk mengahwini mangsa2 mereka.Saya katakan begitu kerana mereka langsung tidak berfikir menukar agama mereka atau sekurang2nya merasa bimbang terhadap perkahwinan dengan orang Islam yang mereka tahu amat MUSTAHIL itu.Dan soalan yang terakhir ialah benarkah mereka terpaksa memberi minum HOLY WATER yang dikatakan air dari campuran tulang anjing hitam dan janin yang datangnya dari benih persetubuhan padri mereka?Saya dapat tahu bahawa penganut yang hendak di baptis akan di tiduri oleh Bapak Syaitan iaitu Padri mereka!

Sekiranya semua ini tidak benar kenapa pula peristiwa seperti Lina Joy boleh sama dengan cerita Aisyah dan kemudian boleh sama dengan apa yang berlaku pada sahabat jiranku di Kuching dan kemudian sama pula dengan peristiwa yang berlaku di Taiping.Aku berharap orang yang aku maksudkan ini berani tampil dan sama2 berkumpul dengan keluarga Lina Joy menceritakan peristiwa bagaimana anak mereka telah terperangkap dengan tipu daya penganut2 kristien yang jahat ini .Dan aku juga mahu orang2 yang bertanggung jawab atas pearbuatan penganut2 kristien yang mahu menjahanamkan saudara2 Islam ku di bawa kemuka pengadilan. Biar di bongkar semua aktiviti dan niat mereka.Untuk penganut2 kristien yang beragenda jahat ini - U WILL BE BURning Away IN NERAKA JAHANNAM!

Kalau lah aku silap kenapa cerita2 seperti di bawah ini sampai ke pengetahuan ku dan orang yang menceritakannya terdiri dari sahabat2 baik ku yang mustahil akan berbohong.Dan ada juga cerita dari saudara2 ku sendiri....tolong terangkan pada aku kalau ini satu pembohongan!

Taktik mereka semua sama, kalau di universiti2 mereka bermula dengan group studies kemudian melanjutkan kepada aktiviti sukarela di dalam kampus kemudian menular ke luar kampus. Sepanjang aktiviti itu secara sedar atau tidak sedar mereka akan di beri air mineral untuk di minum. Kemudian menular ke aktiviti2 keagamaan.Ada juga waktu2 tertentu air2 ini yang kononnya untuk penerang hati akan di edarkan kepada students sebagai persediaan menghadapi peperiksaan.Banyak orang tidak akan percaya bahawa holy water atau air hikmat ini boleh membuat manusia lupa diri tetapi aku tidak - Ingatlah Rasul pun pernah di hikmat .

Aku yakin Lina Joy di hikmat dan Insyaallalah boleh di selamatkan seperti yang berlaku dengan anak kawan jiranku di Kuching, tapi mula2 Lina Joy mesti di pisah kan dari orang yang melakukan hikmat kepadanya. Memulih insan yang kena hikmat memerlukan masa dan kesabaran apa tah lagi kalau perbuatan di hikmat itu sudah lama dan sebati dengan mangsa.Untuk keluarga Lina Joy banyak2lah BERSABAR.

Aku yakin apabila perbuatan memurtad ini sudah tersebar dan ada usaha untuk memulihkan si mangsa maka berlakulah satu lagi kes iaitu si mangsa akan di bawa lari atau di sorok dari pengetahuan umum. Agenda mereka seterusnya ialah menukar nama dan identiti si mangsa dan satu paspot antarabangsa(kerana ini yang berlaku di Kuching) akan di keluarkan lalu mereka di bawa ke suatu negara dan bermula lah kerja baru mereka sebagai pendakwah kristien dan akan memberitahu orang ramai bahawa dia sudah keluar dari Islam kerana Islam itu zalim terhadap dia, tidak memberi dia kebebasan mutlak untuk dia memilih jalan yang benar dan lain2 yang bertujuan mencemar agama suci Islam.

Dan ini satu lagi kes yang di ceritakan oleh saudaraku dan berlaku di Taiping. Seorang budak perempuan tiba2 jatuh sakit seperti kerasukan kemudian keluarganya telah membawanya untuk di rawat secara tradisional. Dari situlah mereka dapat tahu siapa punya angkara dan kenapa budak itu di hikmat.Sayugia cerita budak malang itu sesudah sembuh bahawa dia telah mengambil sejumlah wang dari kawannya dengan syarat bahawa dia akan keluar dari Islam. Tetapi dengan izin Allah juga dia belum bersedia menukar agamanya maka untuk membalas dendam atau mungkin untuk menutup mulut budak itu maka kawannya telah menggunakan jalan ini.

Di bawah adalah petikan kisah Lina Joy dari blog Mahaguru 58.
Islam.http://mahaguru58.blogspot.com/2007/08/azalina-jailani-lina-joy-your-mother.html

BERHATI2 dengan agenda MUSUH ISLAM yang NYATA ini.. Harapan saya agar keluarga mangsa dan mangsa tidak perlu malu untuk berkongsi cerita dan derita mereka agar umat Islam di luar sana sedar akan kewujudan mereka.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH