Link Ceramah Agama

Rezeki aku.

Bila aku cakap pasal rezeki jangan pulak fikir aku dapat duit...sebab rezki tu pun macam-macam. Ilmu yang berguna juga rezki. Hari ni aku terjumpa link yang amat bagus .Sebab ada banyak penceramah hebat2 .Dulu aku selalu beli tape Ustaz Shamsuri Hj Ahmad dekat market ,dekat pasar malam .Suka sungguh aku dengar ceramahnya..dengan loghat utara tu.

Ada juga setengah hamba Allah bila kita pasang je ceramah agama ,mulalah sakit telinga ,sakit hati dan jantung sekali .Start komen. Itu tak betul ,ini tak betul..tapi kalau pasang bab politik yang dia suka , betul.Kalau pasang lagu yang dia suka ,ok walaupun tak sedap tara manapun.

Apapun aku tak mau ngumpat2 kat sini berdosa.Tersangat happy terjumpa link di bawah ni, nak dengar ,dengar. Tak nak sudah.
http://www.almuttaqin.tv/

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH