TO GO OR NOT TO GO

Hari ini suami ke Banting tumpang kereta kawannya , Qayum demam ,washing machine rosak ,baju kotor berlambak2....really bad day.
Lagi susah hati bila hari Ahad ni Qayum kena pergi ke kem khidmat negara di Kota Tinggi dan sehari sebelum tu pula suami kena pergi ke Cherating ,Pahang pula.

Masaalahnya suami ajak temankan dia, kalau tak suami terpaksa kesana sorang2 .Atau mungkin anak ku yang bongsu boleh temankan nya tetapi macamana dengan kereta pula.Aku perlukan kereta nak keluar hantar Qayum ketempat peserta berkumpul.

Selalunya bab2 begini suamiku ada solutions dan aku tak payah nak fikir2 tapi still aku masih nak fikir sebab utama, aku teringin nak ikut ke Cherating sebab dah lama tak kesana, kedua suami kesana being sponsored dapat VIP invitation dan ada cabutan bertuah hadiah kereta pulak tu.... tetapi Qayum sedang demam...sure aku tak boleh biarkan dia atau orang lain hantarkan dia seperti selalu yang dilakukan ketika urgent. Anak2 dah biasa kena tinggal walaupun bukan selalu dan mereka juga tahu mak nya perlu keluar happy2 sekali sekala especially nak teman abah mereka.

But not this time. I wont follow my husband even if he insists ,but so bad im not the person who can say NO to my husband ...just need to learn to say it right .

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH