CERAMAH ANWAR di UNISEL

Malam ni ,pukul 8 malam ,Sdr Anwar Ibrahim akan berada di UNISEL ,Bestari Jaya .Untuk apa pun aku kurang pasti...tapi kategorinya mestilah antara, berhujah, berpidato, bersyarah ,berceramah.Topik apa pun aku tak tahu tetapi aku dengan tak sabar dan berkobar2 nak pergi.

Sdr Anwar bukanlah insan yang aku kagumi ,tetapi lebih kepada ...perkataan apa yang sesuai aku sebut huh.

Aku selalu juga tenguk U tube nya terutama bila dia di temu bual di Indonesia dengan Kick Andy tu..Ada perkara-perkara yang aku tidak setuju contohnya bila dia bagi tahu orang indonesia di Malaysiani rakyat mereka di Zalimi sampai aku bagi komen , suami aku kerja kebun jaga orang indonesia tak pernah pun ada berlakunya kekajaman yang di besar-besarkan. Siap dapat reply lagi mengatakan aku mungkin tidak sedar..jawapan ku senang saja siapa yang tinggal di Malaysia , aku atau tukang komen tu? Sampai aku pelawa mereka tinggal duduk rumah aku dan tenguk sendiri dengan mata kepala mereka...semata2 untuk convincekan mereka.

Jadi aku nak tanya perkataan apa yang sesuai aku nak kata terhadap Sdr Anwar Ibrahim??


Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH