Lagi2 SUAMI

Hari tu kawan buat tea party khusus untuk kami ,mak2 budak....enjoy sangat kami ..banyak sangat cerita2 lucu yang keluar. Semua yang di jemput termasuk aku gave positive response..really kami betul2 enjoyed that evening...so thanks to Nor.

Terkejut juga bila ada suami cikai yang jumpa suami Nor dan komplen, kenapa huh???

Nor cakap dia invite je tapi tak paksa datang...kalau dia tak suka wife dia datang dia ada hak tegur wife atau halang wife dia datang tapi dia tak ada hak nak sekat orang lain nak buat minum petang dan panggil kawan datang.Kami terfikir sebab2 atau alasan2 kenapa suami dia melenting sangat...hmmm.

=Mungkin ke isteri dia suka membanding2 dan mula bersuara kenapa suami si Nor tu boleh beli itu dan ini tetapi suami dia kata tak boleh....(memulakan bibit2 pertengkaran)

ATAU

=Suami dia mula risau apabila isteri nya mula baik dengan kumpulan kami jadi dia tidak boleh lagi guna modal lama...bila nak keluar ada meeting...(suami nakal)

Apa pun...Puan Rohana,isteri GM (bakal ambil PHD) sokong tindakan kami buat aktiviti untuk isteri2 dan anak2 begitu juga dengan suaminya...

NOTE: BIla lah mentaliti dan ego suami ni nak berubah.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH