FENOMENA

Semalam seperti biasa aku masuk tidur bila rasa mengantuk...Setiap kali aku mahu terlelap aku terpaksa 'berhempas pulas' untuk cuba bangun kerana rasa sesak nafas ...badan jadi terlalu lemah...Akhirnya aku bangun buka lampu dan ubah posisi ku dengan mengiring atas bahu kananku.

Aku lakukan demikian ialah satu: posisi jantung yang terletak di dada kiri jadi kemungkinan aku menghimpit jantungku ketika tertidur lalu perjalanan darahku tersekat.

kedua: terlalu lemah memudahkan unsur2 jahat memasuki badan ku melalui pembuluh darah ,jadi aku cerahkan bilikku agar aku tidak terlena dalam gelap.

Pagi tadi aku bangun dalam keadaan sedikit lelah...terfikir.... apakah itu tindak balas dari pengambilan ubat baru DONNA untuk sakit tulang ku atau mungkin sebab2 lain.Sebab lain ialah kemungkinan aku pengidap penyakit sleep apnea ,entahlah ...

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH