Hari Re-Union Suami.

Semalam ,tidur ku tidak di temani apa-apa mimpi...jadi pagi ini aku bangun dengan rasa aman dan tenang. Malahan aku tak sabar kerana aku tahu aku akan keluar bersama-sama anak-anak ku. Pertama kerana mahu menemui anak bongsu dan kedua nak cari rumah sewa abangnya yang akan mula bekerja awal November ini.

Suami bangun pukul 4 pagi sedangkan aku set alarm pukul 4.30 pagi.Semalam aku masuk tidur pukul 12 jadi sementara mahu menunggu driver suami muncul pada pukul 5. 30 pagi aku sudah teramat mengantuk.

Aku tidak tahu apa yang berlegar dalam kepala dan hati suami ku ketika mahu berangkat .Aku cuma tahu sudah hampir 6 tahun suami ku tidak ke Pontianak. 6 tahun bukannya lama kalau dibandingkan dengan 20 tahun aku tidak ke Kelantan hehe.

Semasa injin jip dihidupkan dan suami melangkah keluar dari rumah ...aku seperti biasa mahu bersalaman dengan suami tiba-tiba suami menghulurkan pipinya supaya aku menciumnya~masyallah baru aku tersedar kalau dulu di Johor aku selalu melakukannya setiap kali suami mahu ke ladang tetapi di sini jarang sekali sebab suami sudah pakai driver dan mustahil aku dapat melakukannya kecuali mencium tangannya.Tiba2 je rasa sayu pula.

Apa-apa pun aku cuma berharap suami ku gembira dapat berjumpa teman-teman pada re-union PT-SIA malam ni .

Jaga diri eluk2 Babah ,mudah2an Allah sentiasa mengawasi dan menjaga perlakuanmu.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH