Hak aku dan kamu

Apa nak aku takrifkan sikap kamu kalau kamu yang sepatutnya sudah matang memberi jawapan keanak2an seperti mengungkit dan membuat perbandingan....masyaallah..aku dah bagi pendapat aku dengan terang dan jelas dan aku juga paham jenis kamu . Janganlah terlalu menurut nafsu untuk kepuasan malah mengalahkan nafsu itulah satu kemenangan bagi aku jika kamu mengerti.

Kerana ingin puas manusia tak pernah berkira2 akan pembaziran..and that's ok ... the other won't feel hurt ,its your money and your own sweat...

tetapi bila kamu mengungkit dan sampai sanggup mengatakan tidak mahu bagi apa2 kepada orang yg tidak meminta apa2 `bukankah bunyi nya sangat PELIK and it's totally HURT!


I should know my duty very well and so should u....


Dan Insyaallah aku akan perbaiki diriku menjadi lebih baik dan yakin lah kalau aku meminta sesuatu dari kamu yang terkumpul kerana hak , mustahil kamu dapat membayarnya .

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH