KECEWA

Susah untuk aku luahkan....

SEbenarnya ada banyak perkara yg mengecewakan aku , tapi biarlah aku sembunyikan saja.

Hari ini ada lagi kes moles oleh van driver .mangsa umur 5 tahun ,beberapa hari lepas umur 10 tahun...tahu tak apa yg aku fikir kan ...perkara ini tak akan berhenti. Alasan...si pelaku tidak akan serik kalau sekadar hukuman penjara...bila keluar dia buat lagi sebab penyakit ini tidak boleh dirawat dengan masuk dan keluar penjara. Dan kalau dia dah masuk penjara pun nanti ada klon dia yg di luar akan melakukan yang sama.

Penyakit ini memang susah di rawat kerana bukan sahaja dia bernafsu kebinatangan tetapi lebih kejam dan tolol dari binatang. Binatang pun pandai pilih mangsa yg sudah matang ketika mahu melepaskan nafsu shahwatnya.

Aku cuma nampak adilnya hukum Allah SWT iaitu diikat atau di tanam sambil kita ramai2 membaling batu !!Supaya menjadi pengajaran kepada yang lain bahawa perangainya sangat terkutuk.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH