ALLAHUAKBAR

Pada mulanya niat nak tulis pengalaman ke Bangkok tapi biarlah cerita kemudian. ini pasal nama Allah yang hendak digunakan oleh orang kristian yang buat aku rasa panas dan melegak .Apa kuasa yang aku ada kecuali berdoa agar umat Islam taermasuk ahli keluarga ku sedar akan bahayanya dakyah orang kafir laknatullah.

Peganglah kuat-kuat pada amanat Rasul kita bahawa Islam itu bersaudara , dan kafir itu musuh Allah. Walau Allah sudah menganggap mereka MUSUH NYATA masih tidak malu hendak mengguna kalimah Allah pengganti panggilan tuhan mereka.

Mereka akan menyesatkan kita kerana awal2 lagi sudah menganggap Tuhan kita orang islam sama dengan tuhan mereka orang kafir kristian ,nauzubillahiminazzallik...Tuhan mereka mempunyai anak ,mana mungkin ,BODOH!

Aku disini tetap berdiri di belakang orang2 Muslim yang menentang penggunaan nama Allah untuk tuhan orang Kristian kecuali mereka beramai2 mengaku tiada Tuhan selain Allah dan Muhamad dan Isa SAW itu pesuruh Allah SWT dan Islam itu yang sebenar2nya agama Allah.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH