Esuk nak gi KL

Hari ini pergi supermarket beli susu untuk kitten dan makanan tin untuk anak kuching hutan mmm habis juga dekat 30 hinggit.Oleh kerana dia tak makan ikan...saya terpaksa beli makanan anjing yang tertulis daging ayam hancur.

Esuk nak ikut suami ke KL jadi terpakssalah tinggal kan anak kuching hutan( belum ada nama lagi) di rumah. Siap pesan kat Jai suruh dia beri susu yang saya beli tu.

Hari ni saya pegang dia dengan tuala tebal ..satu takut dia kokak tangan saya...kedua sebab hujan lebat tadi dan cage nya basah tentu dia kesejukan.Jadi saya peluk dia dengan towel dan beri dia susu dalam botol...suami kata' comelnya!' ..siap ambil camera dan tangkap gambar dia dalam pelukan saya sambil minum susu....gambar upload kemudian..nak kemas beg dulu.

Comments

hmmmm pe kata bagi nama Leo.. sbb bulu dia tumpuk2 cam leopard gittew... isk.. geram lah tgk..

Popular posts from this blog

BERSALAH