Bapak Harun Makan Anak


Haruan adalah seekor binatang yang hidup dalam air...spesis ikan ok. Tapi ada juga spesis manusia mungkin kita boleh panggil Harun ke Firaun ke yang tak makan anak tetapi kurung anak untuk melempiaskan nafsu syahwatnya.

Ikan Haruan jantan makan anak ni kerana perut dia lapar dan sememangnya ikan kecil Allah jadikan sebagai makanan mereka . Yang anehnya si ibu tak pulak makan anak sendiri..ni lah tabiat jantan yang ambil mudah...lapar je NGAP anak sendiri!

Tetapi di sini adalah kisah Pak Harun yang suka makan anak.

read here.

Cuba-cubalah bayangkan 24 tahun this Bapak Harun boleh kurung anaknya di bahagian bawah rumah nya tanpa disedari oleh isteri dan manusia2 lain. Bapak nya berumur 73 tahun ...kalau tiba2 kojol ke sebelum orang lain tahu...dah tentu mangsa2 tersebut juga akan mati dan mereput begitu saja . Tenguk saja gambar rumah nya yang macam bentuk penjara tu, besar dan kukuh. Memang lah sesiapapun tak akan syak.

Kata jiran2 ,Bapak Harun ni nampak baik dan mereka sangka dia memang baik sebab jaga cucu2 nya yang di tinggalkan oleh anaknya (mangsa). Kalau orang tak siuman kita boleh tahu sebab memang nampak dia tak siuman..seperti cakap merapu ,gelak sorang2 tapi Bapak Harun ni normal , sebab tu dia boleh berlakun....yang tak normalnya nafsu sex gila babi nya yang dia tak boleh kawal....mmmm, tertanya2 apa hukuman yang kerajaan Austria akan jatuhkan kepada Bapak HARUN ni nanti...

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH