YANG PERLU KAMU FIKIR

Ada satu premis kedai yang mahu dijual pada ku dengan harga begitu spesial sekali bersama barang jualan dan dua jurujualnya yang terlatih. Anehnya bila aku sebut mahu tukar nama kedai, katanya tidak perlu kerana ia melibatkan management premis tersebut.Dan lagi satu katanya saya tak perlu risau pasal barangan lagi kerana mereka boleh supply.

Aku tanya lagi ada ke jualan? Katanya ada dan dia boleh buktikan dengan account atau duit masuk.Sambil memberitahu jualan bulanannya boleh mencecah sampai RM45 ribu .Wow kataku dan bertanya atas alasan apa kamu mahu melepaskannya sedangkan ia memberi kamu untung yang besar. Alasannya senang saja dia dan share partnernya mahu tumpukan pada kedainya yang lain dan premis yang ada sekarang terlalu strict.

Kataku lagi ,kalau aku ambil loan sebanyak itu berapa lama aku boleh settlekan hutang ku.Kerana aku tahu aku kena bayar loan ,aku kena bayar gaji pekerja, aku kena bayar sewa tapak dan aku kena bayar duit api dan air.Lalu dicongakkan untuk ku.

Katanya aku akan dapat untung bersih sebanyak 11 k. Anak sulungku dah teruja sangat ,aku tetap rasa ada sesuatu yang aku patut tahu.

Seterusnya sila tekan link business ku.here.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH