Tawaran Haji Tahun 2014




Dengan nama Allah ,segala pujian tidak mencukupi hendak aku puji ,segala kesyukuran tidak cukup untuk aku bersyukur ,segala alam terlalu kecil untuk ku bandingkan atas limpah kurnian mu . Tidak cukup sama sekali hanya seperti setitis embun di padang pasir . Engkau yang Maha agung Ya Allah ,Yg Maha berkuasa , Yang Maha Kuat ,Yang Maha Mengetahui Maha adil ,Maha Mendengar ,Maha Pemurah ,Maha Penyayang.Segala yang di bumi dan yang di langit ,yang kelihatan atau tidak, Milik Mu Ya Allah. Aku amat gembira yang Allah ,bakal menjejak kaki sekali lagi di tanah suci. Walau sudah banyak tempat yang aku pergi atas rahmat Mu tak akan sama ya Allah kecuali mengikut tapak2 kaki kekasih mu .Beri aku kesihatan dan kekuatan ya Allah  ,bagi aku kenikmatan berasa dekat dengan Mu ya Allah ,sekiranya waktu ku hampir datangkan aku dalam keadaan bersih ya Allah,bersihkan aku dari hutang dan dosa.Sesungguhnya aku hamba yang banyak berbuat salah,ampunilah aku ya Allah.

.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH