Bungkusan

Adoi letihnya menulis tiba2 je tangan ni tertekan apatah terus hilang semua....haaaah bengang,dah la tak rajin nak up date blog!

Tadi aku tulis pasal berbaloinya aku pos bungkusan mkanan pada anak aku yg tinggal di RMC . Jika aku bandingkan kalau aku pergi sendiri.Travelling ambil masa hampir 2 jam juga jadi boleh kiralah berapa duit minyak dan tol yang aku kena bayar .Tak masuk letih lagi kalau tersesat dan traffik jam ,begitu juga kadang2 miss sholat lah.

Tadi aku hantar Milo 3 in 1 (30 bungkus) ,300g biskut cream untuk dia celup dlam milo dan 2 keping chokelat snickers (faveretnya) ,dan kos hantaran baru 8 ringgit 50 sen..Berbaloikan?

Aku tak tahu bila barang tu bole sampai tapi aku rasa esuk.Jadi esuk bila barang tu sampai pada anak aku terbayang2 kegembiraan di hatinya bila terima bungkusan tu sambil tak sabar2 mengoyak kertas bungkusan tu diperhati oleh kawan2 biliknya yg sama2 exited nak tenguk apa benda dalam kotak tu ~ bestkan dapat bungkusan ganti emk-ayah datang!

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH