Let Me Once Be Angry

Banyak benda yang ada dalam kepala aku tapi aku tak boleh luah. Kadang2 macam nak nangis tapi tak ada gunanya sebab aku bukan budak2 lagi tapi dah ibu budak. Aku juga marah diri sendiri kerana tak berani bersuara pada sesuatu yang aku berhak bersuara.

Dan hari ini ada sesuatu yg berlaku pada diri anakku. Dan aku rasa teramat marah ,seperti diri aku yang berada di tempatnya.

Maafkan mm kerana terlalu marah. Mm betul2 rasa marah dan geram pada semua budak laki2 tu tetapi marah mm lebih kepada diri mm yang berada dalam diri akak.Kalaulah mm lebih berani ,mungkin akak juga jadi lebih berani dan tak akan menangis dan sakit hati atas keadaan yang menimpa....

Mudah2an akak lebih berani dari mm..don't cry.Akak boleh confront mereka by calling polis dulu dan bagi no kereta mereka ,kemudian message dekat semua org yg rapat dengan kakak. Jangan regret kemudian.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH