Gambar dan Video kenangan.





















Video pertama di ambil pada 18 hb januari yang lalu,pada tarikh hari lahir abah , lebih kurang 2 minggu sebelum Khaliq masuk maktab tentera.Jadi kami sempat le buat cover up layan adik lebih dan buat-buat lupa hari tu birth day abah @ suami tercinta dan terhensem . Bukan tak cuba nak up load video ini lebih awal tetapi oleh kerana kelembapan komputer ni ketika uploading buat saya tawar hati. Mudah2an kali ini saya tak bosan dan berjaya menguploadnya.

PENGUMUMAN GAGAL LAGI!
http://naha-ragammanusia.blogspot.com/2009/04/18-januari2009.html


Video yang kedua ini pula ialah bitrhday party surprise untuk bini GM , Puan Ana. Best betul sewaktu tenguk riak mukanya ketika itu.Oleh kerana birth datenya yang sebenar ialah esuk jadi dia terpinga-pinga sebentar. Untuk pengetahuan umum Puan Ana seorang pendidik yang sedang membuat persiapan untuk Phd nya,mudah-mudahan berjayalah.

Ketika berada depan muka dia saya cuma ucap selamat hari jadi ,tetapi dalam blog ni saya rasa bertuah dan saya yakin kawan-kawan yang lain pun rasa begitu kerana dapat mengenali dan menjadi kawan Puan Ana yg mempunyai ciri-ciri dan sifat-sifat terpuji.Akhir kata all the best to her!



Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH