Birthday Pn Ana d Movie



Video ini susulan dari video entri yang lepas ya itu berkenaan sambutan hari lahir Puan Ana isteri bos kami. Mungkin video ini akan jadi kenangan terakhir saya bersama mereka sebelum berpindah ke Selangor yang tertangguh untuk beberapa minggu lagi. Saya yang sudah lama teringin mengedit gambar akhirnya berjaya juga dengan mendapat 15 hari percubaan untuk mengedit gambar menggunakan my muvee editing software secara percuma. Lepas habis tempuh saya mungkin akan beli satu yang asli untuk mengedit gambar saya. Baru2 ini saya ada beli satu softwre ciplak dan didapati terdapat virus di dalamnya dan terpaksa delete semua fail yang saya dah upload dan akhirnya membuang cd tersebut.Itu satu pengajaran beharga buat saya supaya jangan beli cd kerana murah.Nasib baik ada anti-virus kalau tak naya computer saya!

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH