KUALA KURAU





Gambar aku dan kak pah serta gambar kakak dan kakak ipar di jeti feri untuk ke Kuala Gula.

Baru2 ini aku pulang ke kampung halamanku iaitu Kuala Kurau dan sempat mengambil gambar secara spontan dan tergesa2.Disini banyak kenangan manis ketika aku seorang kanak2...Tempat aku bermain dan bergaduh dengan kawan2.Tempat aku mengikut kawan2 memetik bunga(secara haram) dibelakang kedai cina...Tempat aku menonton wayang secara percuma dan duduk atas lantai.Tempat aku menemani kakak ku bertemu dengan bekas boyfrennya yang sekarang dah jadi suaminya.Tempat aku bertemu dengan seorang budak Tiong Hua dan ingin menjadikan aku gfnya juga tempat aku di kejar anjing waktu aku tergesa2 berlari ke stesyen bas....semuanya masih terpahat dlm ingatanku....

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH