Cara Mendekati Suami




Aaargh...lagi2 cerita perceraian...kali ini penyanyi Nurul dengan Ajai pulak ,satu2nya pasangan yang ideal yang aku sangkakan boleh bertahan tapi aku SiLap!!!

KeNapa Aarrrr?Susah sangat ke nak kekalkan sebuah perkahwinan...mengapa kita cepat berubah hati terhadap pasangan kita...apakah jemu itu satu sindrom yang menyerang pasangan2 yang lama berkahwin..entahlah...aku akan buat andaian lagi!

JEMU>>>bosan,bored
Mungkin benar juga bila dah hari2 muka tu je yang dok tatap
dan asyik2 cerita yang sama saja di ulang2 tentulah bosan giler bagi pasangan2 ini..lainlah kalau baru2 berkenalan semuanya nak tahu...kalau boleh hari tu pakai panty kaler ape pun nak tahu..SO kalau ada hints abang kita dah mula jemu ngan kita kena pandai2 lah menukar diri kita jadi Orang LaIn.kalau kita tahu dia suka permpuan ala2 Madonna..kita pun kena dress up ala2 tu la...

RASA SAYANG>>>kasih,intimacy,mesra
Kalau dah melepasi period honerymoon.. rasa2 nya err perasaan tu dah menurun sikit kot ...mungkin waktu itu hanya madu lebah aje yang manis.Tu sebabnya lepas period honeymoon ni orang2 perempuan kena prepare untuk double kan saiz badan mereka kalau tak lelaki 2 ni ada alibi nak cari port lain alasan bini mereka MaNdullll.


SEx>>>>>dua jadi satu kot...
THIs one dont play play ok.Biar tak cukup beras tapi jangan tak cukup yang ini...so kalau rasa badan2 tu dah mula lenguh sana sini ..cepat2 lah cari tonik wanita.Orang laki2 banyak yang declare mana cukup ngan satu...Yang depa tak cukup duit maintenance je..


LAIN2>>>>>makan,minum n pakaian
Pandai2 lah observe kegemaran mereka..jangan dari mula2 kahwin hingga sekarang asyik2 kari kepala ikan je dan pakai baju kotak2...nanti bila dia start berubah kita yang terkapai2 tak tahu kenapa dia berubah...orang kata air tangan isteri tu ada hikmat so slalu2 lah ramas santan tu kuat2...

Taktik Merapatkan Hubungan >>>>>a)Jangan ambil lesen kereta >>> so kalau nak kemana2 ada chance abang yang kena bawa ,jadi dapatlah kita duduk sebelah dia kalau kita dah pandai pandu entah2 dia suruh kita pergi sorang2 .

b)Jangan bekerja>>>>>>haaa sape2 yang ada keje tu berhenti cepat2....bukan ape kalau tak bekerja banyak masa nak mengekor bontot suami.Contoh nya kalau dia outstation ke.

c)Jangan pakai kereta besar>>>>>jangan tak tahu lagi besar kereta kita lagi jauh jarak tangan kita...jadi susah lah kalau kita nak picit2 kepala dia kalau2 dia pening atau ngantuk tengah memandu.

d)Guna katil single bila tidur bersama>>>>>letak je katil king size kat bilik guest...bayangkan lagi kurang ruang untuk dia bergerak lagi bagus.

e)Jangan order makanan banyak2>>>>>jadi bila tak cukup kita boleh share makanan atau minuman tu.

d)Kalau Cara Di atas semua Gagal>>>>>guna taktik terbalik

Sekian,jumpa lagi.


Kalau ada sape2 yang ade ape2 nak sambung silakan e mail kat saya melalui laman profile.



Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH