Tak tahu mcmana blog orang boleh terpaste kat sini

Saya Noddee...........

Sebenar nya baru tadi saya menulis tentang protess saya pada Pak Lah...ya...Pak Lah our PM tu...saya tulis tentang kerisauan saya nanti di bawah pemerintahan dia anak2 saya yang susah-payah belajar bertahun2 keluar dari U nanti tak ade kerja..mana taknya dah 3 tahun memerintah tak nampak apa2 kemajuan pun...habis semua mega2 projek tak berjalan..ekonomi Malaysia macam dah mati je....Kalau berterusan macam ni macam mana anak2 kita nak dapat kerja nanti...cuba tenguk budak2 yang jaga tol kat lebuh raya tu,bukan ke yg banyak tu bangsa kita...tu pun nasib bina highway...adalah keje..cuba tak ada highway kemana budak2 ni pergi.Itu cuma contoh yang negara kita perlu meneruskan projek2 besar atau mega structure ..memanglah kena keluar duit dulu tapi boleh dapat balik kan.Tolonglah fikir2 sikit Pak Lah ooi...Jangan ingat senang nak jd PM untuk duduk dalam pejabat besar yg berbangku empuk je...kesian sikit kat orang2 yang mengharap ni..sekian..dan saya pun mula nak publish this post,


Tiba-tiba text di bawah muncul dan terpaste di blog ni...


hai. nama saya nodee. you can call me nod. if i were to pick 3 words to describe myself, i'd choose Shy, Happy and Ungrateful.





this shyness of mine is somehow affecting my self-esteem so badly. but I am happy. I have everything and everyone that makes me happy. and yet i am still ungrateful for many things.


*sigh*




you may read my blog if you want to. they say looks can be deceiving, i believe so do writings. I can write good things bout myself so that you'll think i am good and vice versa. so kesimpulan nya, get to know me in person instead of judging me by only reading nodster.


thank you :)




akhir kata,


"lemak itu menawan"


(untuk contoh gadis tak menawan sila tekan sini)


Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH