DARAH

Darah aku ialah group B positive. Aku hairan juga kenapa darah manusia lain-lain tapi aku cuma fikir ia adalah kuasa Allah SWT disamping kita tak boleh tipu kalau kita ini betul-betul anak emak-bapak kita atau tak ...tiba2 teori aku lari lagi bila anak saudara lahir dengan group blood yg very-very rare sampai doktor bagi dia pakai rantai yg ada gambar ular berlengkar dan wajib digantung dekat leher kerana takut jika sesuatu berlaku seperti accident ,doktor boleh tahu .Dan jenisnya memang susah untuk mendapatkan donor.

Kita selalu dengar lain jenis darah lain tindak balasnya pada ubat ,sebenarnya sama juga pada makanan yang kita ambil.Aku baru tahu bahawa makanan yang kita ambil ada yang boleh jadi booster untuk darah kita(menguatkan) dan ada juga yang mejadi racun walhal makanan itu pada asalnya memang baik .Daging ayam dan makanan laut yg bercengkerang tidak eluk dimakan oleh orang dari darah group B.Tomato kegemaranku juga tidak bagus untuk darah aku dan banyak lagi yang aku baru tahu.

Untuk tahu lebih lanjut sila google link di bawah......

http://www.dadamo.com/bloodtype_B.htm

http://thenaturalhealthplace.com/Articles/BloodTypeB.html

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH