My biggest Fear

I am living in fear most of the time...

I am fear that my destination is here soon.But before that i am fear that i could not see my children growing to be what they wan to be.

Actually there are so many things that i am fearful of.I am fear of height. Dulu masa kecik2 saya lah paling juara dalam bab panjat memanjat ni...kalah abang dan kakak...Jatuh dari pucuk pun sempat sambar dahan yang di bawah.Tak ke terer tu....dulu masa duduk di rumah berek tentera saya boleh panjat pokok mempelam yang siap ada sarang kerengga..nak tahu petuanya panjat pagi2 masa embun belum kering,waktu sebegini kerengga belum aktif lagi jadi dia belum keluar merayap atas dahan.

Tetapi sekarang setiap kali pandang ke bawah tengkuk saya meremang takut,dan tiap kali naik kapal terbang saya rasa seram dan cuba tidur untuk kurangkan rasa seram saya.

But that isn't my biggest fear compared my fear for my husband's transfer to Indonesia.I experienced once and i don't like to undergo it again.Mudah2an Allah dengar pemintaanku.

Indonesia adalah negara yang penuh dengan kekufuran.Sebaik2 manusia di sana pun seperti ada kepincangan.Keluarga mereka selalu berantakan semua angkara duit. Ada duit adalah keluarga,tiada duit keluarga hilang.Mereka juga sanggup buat apa saja demi duit.Duit adalah raja segala raja di sana.Kalau di suruh jilat kaki pun mereka mahu agaknya.Penggoda juga banyak di sana pantang melihat orang berpangkat dan berduit.Bertambah2 perempuan yang jadi pisau cukur.

My biggest fear is losing the man i loved,the father of my children,the one i depend on,and is always being a part of me through out the years.But still i have to surrender to my destiny.

Comments

Popular posts from this blog

BERSALAH